Klantenservice


De Kruidenbaron


Bedrijfsinformatie:

 

Bezoek en afhaaladres:
 

V.O.F. De Baron Websales 

Stormsweg 2d

2921 LZ Krimpen aan den IJssel

Tel: +31(0)180-39 64 67
 
Openingstijden:
Maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 16.00 uur
 

E-mail: info@dekruidenbaron.nl

RABO Bankrekening: NL55RABO0148914144

KvK-nummer: 65098927

BTW-nr: NL855979240B01

Onze prijzen zijn inclusief BTW.

Bestelprocedure

Bij De kruidenbaron is het bestelproces duidelijk en zeer simpel.

Stap 1:
Vul, om een product aan te schaffen, het gewenste aantal in en klik op "in winkelwagen". Voeg desgewenst meer artikelen toe aan de winkelwagen. Ga naar de winkelwagen om de inhoud te bekijken en/of te wijzigen. 

Stap 2:
Is uw winkelwagen naar wens gevuld, klik dan op "bestelling afronden".
Bereken de verzendkosten door uw postcode in te vullen en te klikken op "totaal bijwerken". Kies vervolgens één van de twee opties:
1. "afrekenen als gast" - zonder dat het aanmaken van een account noodzakelijk is. Geef nu uw naam en adresgegevens op en kies "volgende stap" en nogmaals "volgende stap".
2. "registreren" - u maakt een account aan waardoor uw gegevens bij een volgende bestelling automatisch worden ingevuld.
Wanneer u al een account heeft, log dan in en begin bij stap 1.
Kies een betaalmethode (iDEAL, Paypal, bankoverschrijving of Rembours)


Stap 3:
Controleer uw bestelling en adresgegevens en ga akkoord met onze algemene voorwaarden. Klik op "plaats bestelling".

Betaalmethoden:

iDEAL:
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. U kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL. (www.ideal.nl)

PayPal:
U betaalt elektronisch via PayPal. U betaalt met uw eigen e-mailadres en wachtwoord. U hoeft geen saldo aan te houden. Bij Credit Card betalingen hoeft u geen account te hebben bij PayPal. Kijk voor meer informatie op de website van PayPal. (www.paypal.nl)

Vooruitbetalen per bankoverschrijving:
U kunt het totaalbedrag overmaken naar:
RABO bankrekeningnummer NL55RABO0148914144 t.n.v. V.O.F. De Baron Websales te Krimpen aan den IJssel.
Klanten buiten Nederland (binnen de EU) hebben de volgende gegevens nodig voor de betaling aan:
V.O.F. De Baron Websales.
IBAN: NL55RABO0148914144
BIC/SWIFT: RABONL2U
Let op: vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij de optie vooruitbetalen! Wij handelen de verzending af wanneer het bedrag op onze rekening staat.

Betalen bij aflevering (onder Rembours)

U betaalt de goederen bij aflevering aan de bezorger, de kosten zijn dan opgebouwd uit de verzendkosten en de betaalkosten.
verzendkosten: 
Deze zijn afhankelijk van het totaalbedrag, dit is standaard € 9.45 bij rembours voor pakketten tot 10 kilo en € 14.20 voor pakketten van meer dan 10 kilo tot 30 kilo.
betaalkosten:
Deze betaalt u altijd en bedragen € 8.00
Voorbeeld 1: een order van 8 kilo kost dan € 17.45.
Voorbeeld 2: een order van 20 kilo kost dan € 22.20. 
 

Verzendkosten in Nederland:

Voor bestellingen tot € 35.00 betaalt u € 4,95 verzendkosten, bij bestellingen boven de € 35.00 zijn de verzendkosten gratis.


Verzendkosten in het Buitenland:
Verzendkosten buiten Nederland vanaf € 8,50. De werkelijke verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van uw bestelling.

Status van uw bestelling:

Bevestiging van uw bestelling:
Na het plaatsen van een bestelling via de website ontvangt u een e-mail "bevestiging van bestelling", dit betekent dat wij uw bestelling ontvangen hebben.

Bestelling verzonden:
Nadat uw bestelling door ons is verzonden ontvangt u een e-mail "bestelling verzonden"
“U kunt de status van uw bestelling controleren door in te loggen op uw account.”

Volgen van uw bestelling:
Op het moment dat wij uw bestelling hebben verzonden ontvangt u een verzendmelding. Hierin vindt u een nummer waarmee u de verzendstatus kunt nazien via “Track & Trace” van DHL.

Levertijden:
De Kruidenbaron streeft ernaar om uw bestelling binnen 1 werkdag bij u te laten bezorgen. Betaalt u vooruit dan gaat dit natuurlijk pas in nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Leveringen buiten Nederland worden in de regel binnen 3 werkdagen geleverd.

Annuleren & retourneren:

Annuleren:
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet door De Kruidenbaron is aangeboden voor verzending, kosteloos.
Annuleert u de bestelling nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Uw ontvangen betaling wordt terug gestort wanneer wij het geweigerde pakket retour hebben ontvangen. 

Retourneren:
Wanneer u het pakket niet weigert maar later ( en indien mogelijk) in de originele verpakking retour stuurt dan storten wij uw ontvangen betaling terug  (binnen 14 dagen) wanneer wij het geweigerde pakket retour hebben ontvangen. De kosten voor het retourzenden komen voor uw rekening.  Geopende foodprodukten worden niet retour genomen.
Als u goederen wilt retourneren dan klikt u op de link onder het kopje retour zenden die staat in de e-mail "track en trace gegevens van uw bestelling".
De retourlink blijft 28 dagen geldig na ontvangst van de producten. Na 28 dagen kunt u de goederen niet meer zonder onze goedkeuring retourneren. 
U kunt ook gebruik maken van onderstaand formulier, door er op te klikken kunt u deze uitprinten.

 
Document herroepingsrecht 
 

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.


Klachten:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.
Onze gegevens:

De Kruidenbaron
Stormsweg 2 d
2921 LZ Krimpen aan den IJssel
Tel: 0180-396467
Email: info@dekruidenbaron.nl 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons direct een bevestiging en wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webwinkel keur Stichting WebwinkelKeur waar De Koffiebaron bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Veiligheid van uw gegevens:

De website www.dekruidenbaron.nl heeft een SSL-certificaat. Secure Sockets Layer (afgekort als SSL), draait om encryptie. Dit gebeurt via een beveiligd data-opslagpunt, die werkt via een beveiligde verbinding met een 256bits SSL certificaat. Persoons- en betalingsgegevens en gevoelige privégegevens worden versleuteld verzonden. Wachtwoorden worden daarnaast versleuteld opgeslagen. SSL zorgt voor de encryptie van bijvoorbeeld creditcard gegevens of persoonlijke informatie, en zorgt er dus voor dat deze informatie niet gestolen kan worden.

 

Neem contact op
* Verplichte velden